loading...

مرکز خدمات لوله و لوله کشی

بازدید : 146
يکشنبه 21 آذر 1400 زمان : 17:34

بگذارید یک موضوع را برای شما روشن کنم، احتمالاً شما هم کیفیت آبی که وارد خانه می شود هستید. بیایید بگوییم که هر دو روش برای مصرف کنندگان متفاوت نیستند. زیرا فشار آب در هر دو یکسان است و محدودیت خاصی نسبت به دیگری برای شما ایجاد نمی کند. بنابراین هنگام انتخاب نوع خود نگران این موضوع نباشید. موضوع مهمی که باید در نظر گرفت نوع نقشه برداری سیستم است که به ساختمان و شرایط محیطی بستگی دارد. برای یک ساختمان، چندین گزینه و طرح پیشنهادی پیش روی شما خواهد بود. نکته مهم این است که شما بتوانید مناسب ترین را انتخاب کنید.همچنین استفاده از لوله بازکنی خوب بهترین راه حل برای حفظ سلامت لوله های ساختمان است بنابراین ما به شما لوله بازکنی مرزداران را پیشنهاد میکنیم .

ضوابط و انواع لوله های ساختمانی.

اهمیت آب و لوله کشی.

از ابتدای زندگی جامعه، یافتن آب سالم بسیار مهم بوده است. علاوه بر این، منابع آب آشامیدنی بسیار مهم بود، زیرا آب کثیف باعث گسترش بیماری ها می شد.

امروز، بسیاری از شهرستانها و کشورها لوله های آب و فاضلاب. اما در برخی از کشورها، و یا شهرستانها و حتی برخی از شهرها، آن دیده شده است که آنها هنوز هم استفاده از سیستم شریانی است. این سیستم منجر به آب بهتر و جلوگیری از از دست دادن مقدار زیادی از آب، علاوه بر این سیستم دارای اثر زیادی بر بهداشت.

اهمیت شریان های آب و فاضلاب چیست؟

لوله‌های استوانه‌ای داخل و خارج ساختمان‌ها تنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن هدایت آب تمیز به‌گونه‌ای است که تا حد ممکن کمترین زباله هدر رود و آب کثیف از خانه‌ها به فاضلاب شهری منتقل شود. همچنین موجب سلامت فردی و جمعی می شود که با رعایت نکردن اصول این نظام خسارات اقتصادی و حتی غیرقابل جبرانی را به همراه دارد. .

این نوع شریان ها باید بر اساس اصول و قواعدی باشد که ممکن است در شرایط جغرافیایی و محیط های مختلف متفاوت باشد. هستند::

از لحاظ اقتصادی، آن است که کمترین هزینه و بالاترین بهره وری در امر تهیه مواد اولیه.

استاندارد در نصب و تجهیزات ایمنی.

سیستم نگهداری و پرهیز از کار زیاد

رعایت مقررات تاسیسات بین المللی در این زمینه.

ی...

لوله های ساختمانی از نظر مصالح به چند دسته تقسیم می شوند؟

از نظر مواد اولیه تفاوت های زیادی وجود دارد اما باید توجه داشت که عملکرد آنها متفاوت است. در ساخت و ساز باید کیفیت خوبی داشته باشند تا در جاده نشتی نداشته باشند. لوله ها از آزبست، چدن، مس سخت یا نرم، پلاستیک، آهن، گالوانیزه، فولاد یا سرامیک ساخته شده اند. .

به عنوان مثال، اجازه دهید به برخی از این مواد نگاه کنیم:

مسی: در اوایل دهه 1960 در خانه ها استفاده می شد و امروزه در برخی موارد استفاده می شود. استفاده از این کیس دارای ویژگی هایی است که نشتی ندارد، آب آشامیدنی را آلوده نمی کند، در برابر گرمای شدید بسیار مقاوم است، طول عمر بیشتری دارد و بادوام است. اما از طرفی گران است و حاوی سرب است. و از شریان های آب با مشخصات فوق در انتقال آب گرم یا گاز داخل منازل استفاده می شود.

لوله بازکنی برچسب

لوله پلی وینیل کلراید:

این نوع لوله کشی ساختمان رواج بیشتری دارد و در ساخت آن از مواد پلاستیکی استفاده می شود. POLYVINYL CHLORIDE که مخفف Polyvinyl Chloride و همچنین CPVC است. آنها همچنین نوع پیشرفته تری نسبت به موارد فوق هستند که مخفف Polyvinyl Chloride هستند. این نوع لوله ها دارای ویژگی های زیر هستند: زنگ نمی زنند، برای خطوط زهکشی مناسب هستند، فشار آب را به راحتی تحمل می کنند، کار با آن ها راحت تر است، ارزان و ارزان هستند، cpvc نسبت به پلی وینیل کلراید ساخت بالاتری دارد. کیفیت و انعطاف پذیری بیشتر اما وقتی آب موجود در cpvc ردیابی می‌شود، Njmd می‌تواند شکسته شود و همچنین پلی وینیل کلراید ممکن است شکسته شود، زیرا آب خیلی داغ نیست.

آزبست:

در این نوع لوله ها از سیمان برای حذف فاضلاب استفاده می شود. این مدل از کانال ها از مخلوطی از برخی مواد مانند آزبست، سیمان و آب ساخته می شوند. مزایای سیمانی بودن نسبت به سایرین، بادوام بودن نسبت به رطوبت خاک و همچنین به دلیل تغییر دمای محیط، واکنش کمتری به تخریب نشان می دهد، اما بسیار شکننده است، تا جایی که به خوبی تشخیص داده نمی شود و نمی توان آن را تشخیص داد و همچنین با مواد اسیدی واکنش می دهد و عایق کاری فقط با قیر و ایزوم انجام می شود. این نوع تاب معمولا در داخل خانه برای انتقال دود یا شومینه استفاده می شود. .

سیستم های شریانی

شبکه توزیع آب

سیستم شریان آب ساختمان باید به گونه ای عمل کند که آب را از شبکه های شهری به خانه یا ساختمان هدایت کند و در صورت لزوم آبراه اصلی داخل ساختمان بسته و باز شود که در ابتدای در ورودی ساختمان از کنتور آب استفاده می شود که می تواند میزان مصرف آب را بر اساس مترمکعب محاسبه کند.

ساخت و ساز شبکه فاضلاب

فاضلاب یکی از مهمترین عناصر در لوله فاضلاب ساختمان است که فاضلاب مانند پخت و پز و شستشو باید از طریق فاضلاب تخلیه شود. فاضلاب به مکان هایی که نیاز به تهویه دارد منتقل می شود.

سه نوع نصب فاضلاب وجود دارد.

سیستم ثقلی - این نوع سیستم رایج ترین سیستم فاضلاب است. در این نوع ثقل و شیب استفاده می شود و این عمل عموماً در زمین هایی که سیل در آنها رایج نیست و سفره های زیرزمینی آب زیرزمینی کمی دارند استفاده می شود.

سیستم کم فشار: این سیستم به جای سیستم گرانشی استفاده می شود. سیستم فشار ضعیف توسط پمپ برقی انجام می شود، در راه های فاضلاب با فشار کم، مواد زاید به جاده اصلی منتقل می شود.

سیستم آسپیراسیون: یکی دیگر از جایگزین های سیستم گرانشی، سیستم آسپیراسیون است که عموماً در مکان های خاصی استفاده می شود. این سیستم از شیر مکش و پمپ اصلی مکش وکیوم مرکزی و مخزن استفاده می کند.

لوله آب باران

کار این مدل هادی های آب برای حذف آب باران از ساختمان است. بر اساس معیارهای خاصی انجام می شود و از تجمع آب باران در یک نقطه از ساختمان جلوگیری می کند. آب باران را می توان از راه های زیر جمع آوری و از ساختمان خارج کرد:

سقف های شیروانی باید به گونه ای طراحی شوند که آب باران را از بالا به پایین ساختمان با استفاده از ناودان هایی که بسته به میزان بارندگی و حجم آب متفاوت است، تخلیه کنند.

سطح نواحی مسطح یا سنگفرش ها یا پشت بام ها به آرامی به سمت سقف از جریان آب تخلیه می شود یا شیب ملایمی دارد و از لوله های نصب شده خارج می شود.

زهکشی آب زیرزمینی (آبی که به طور طبیعی از زمین جاری می شود) این کار از طریق مجاری استوانه ای عمودی یا زمانی که گرانش از پمپ کافی نیست و حتی از شریان ها و مجاری آبی که به رودخانه های محلی منتهی می شوند، انجام می شود.

نکات و نردبان های لوله کشی ساختمان چیست؟

سیستم آبرسانی در ساختمان ممکن است کار ساده ای به نظر برسد اما با رعایت نکردن قوانین و مقررات می توانید آسیب های اقتصادی و مالی و یا دوباره کاری وارد کنید. به همین دلیل رعایت اصول و قواعد بسیار مهم است و باید طبق برنامه اعمال شود.

هنگام انجام کار باید به عمق استاندارد این آبراه ها توجه شود و عمق آن خیلی زیاد یا کم نباشد. زیرا زمانی که در اعماق قرار می گیرد با فشار زمین باعث آسیب می شود و همچنین برعکس زمانی که بالاتر قرار می گیرد با سقوط شیعیان در آن منطقه آسیب وارد می کند.

کیفیت ساخت و ساز آنقدر مهم است که لوله های استوانه ای وظیفه انتقال آب را بر عهده دارند که باید آب تمیز جریان داشته باشد، اما اگر از مواد بی کیفیت ساخته شده باشند، رنگ و طعم آب پس از مدتی تغییر می کند و باعث می شود بگذار عوض شود..

هنگام لوله کشی ساختمان باید دقت شود که این لوله های استوانه ای آب و فاضلاب در معرض گرما و سرمای شدید قرار نگیرند و به درستی جانمایی شوند. این مجراها در صورت قرار گرفتن در معرض گرما یا سرمای شدید می توانند ذوب یا ترکیده شوند. به طور کلی لوله های آب و فاضلاب از کابل های برق عبور نمی کنند زیرا در صورت بروز مشکل و خرابی، آب می تواند در جریان برق نفوذ کرده و باعث تداخل برق شود. .

مجرای استوانه ای باید موازی یا کنار هم باشد تا دسترسی برای تعمیرات و عایق کاری و ... در آنجا تسهیل شود. به عنوان مثال در برخی موارد ممکن است در معرض سرما و یخبندان قرار گیرند و در صورت عایق نبودن باید به عنوان عایق پشمی و شیشه ای استفاده شود.

اصول شیب نکته بسیار مهمی است. شریان های آب و فاضلاب باید به گونه ای نصب شوند که شیب مناسبی داشته باشند مثلا در نصب افقی در ارتفاع مناسب لوله شکم یا قوز نداشته باشد و همچنین دارای شیب مناسب و یکنواخت باشد. شیب. حداقل 1 سانتی متر در 10 متری به انتهای جاده بروید. شاخه ها باید از ورودی به خروجی شیب داشته باشند که شیب حاصل از آن به تنظیم فشار آب کمک می کند.

امیداوریم از این مطلب از بهترین لوله بازکنی تهران لوله بازکنی پیروزی برچسب لذت برده باشید .

بازدید : 122
چهارشنبه 3 آذر 1400 زمان : 16:45

وضعیت سرویس لوله بازکنی ولنجک و وضعیت فنی کار


ساکنین محله ولنجک و مناطق اطراف می توانند از سرویس لوله بازکنی فوری و مطمئن ولنجک برچسب در منطقه استفاده کنند. برای هماهنگی با متخصصین لوله بازکنی ولنجک، با شماره تلفن درج شده در این صفحه (https://barchasb.net/tehran/velenjak/) تماس بگیرید. لوله بازکن های برچسب بلافاصله پس از دریافت تماس مشتری فوری خود را به محل می رسانند و گرفتگی لوله های فاضلابتان را تضمینی و با هزینه مناسب رفع می کنند.

لوله بازکنی ولنجک


سرویس لوله بازکن ولنجک تهران در برچسب


خدمات لوله کشی در ولنجک 24 ساعته شبانه روز و 7 روز هفته در دسترس است. شما می توانید در هر زمانی از شبانه روز از طریق سایت برچسب درخواست خود را ارسال کنید. به این ترتیب می توانید در اسرع وقت با نزدیکترین لوله بازکن منطقه مورد نظر برای حضور در محل تماس گرفته و گرفتگی لوله را با روش های مختلف و با هزینه ای مقرون به صرفه رفع کنید.

ولنجک محله ای است در دامنه قله توچال که به عنوان یکی از بکرترین محله های تهران شناخته می شود. از مهمترین خیابان های این محله می توان به خیابان های ساسان، سیزدهم، یمن و خیابان آمی آبادی اشاره کرد.

متخصصان لوله بازکنی ولنجک در برچسب کلیه خدمات خود را با رعایت کامل نکات بهداشتی و بدون آلودگی انجام می دهند. کلیه خدمات لوله کشی اعم از بازکردن چاه دوش، توالت فرنگی، رفع گرفتگی توالت فرنگی و سینک ظرفشویی، بازکردن لوله فاضلاب حیاط و … با دستگاه های مخصوص لوله بازکنی در کمترین زمان ممکن و در تمام اوقات انجام می شود.
خدمات لوله بازکنی ولنجک تهران شامل خدمات زیر می باشد:

  • گرفتگی لوله های فاضلاب را بردارید
  • گرفتگی توالت ها را از بین ببرید
  • بوی بد فاضلاب را از بین می برد
  • جسد را از چاه خارج کنید
  • و...

امروزه اکثر افراد جهت پیدا کردن پاسخ سوال های خود و یا آموزش دیدن به اینترنت روی آورده اند. در زمینه لوله بازکنی و رفع گرفتگی لوله و چاه فاضلاب علاوه بر برچسب یکی دیگر از سایت های موفق meshkat-noor می باشد. جویراپ وب آموزش ها و خدمات جذابی در زمینه چاه کنی، استفاده و یا تعمیرات لوله فاضلاب و توالت فرنگی، در آوردن اشیا مانند طلا از چاه توالت و... که می توانید بسیاری از پاسخ سوالات خود را در مسائل فنی وتاسسیات در این سایت پیدا کنید.

بازدید : 103
يکشنبه 30 آبان 1400 زمان : 16:14

سرویس افتتاحیه تهران قیطریه


گرفتگی لوله فاضلاب ممکن است در هر ساعت از شبانه روزی رخ بدهد و جهت جلوگیری از برخی مشکلات نیاز فوری به لوله بازکن داشته باشیم. بنابراین لوله بازکنی قیطریه برچسب همواره آماده خدمات رسانی در زمینه چاه بازکنی به ساکنین این منطقه می باشد.

قیطریه یکی از بهترین مناطق شمال تهران است که به آب و هوای عالی و خانه های مجلل معروف است. مهمترین خیابان این منطقه خیابان قیطریه است. اما اگر بخواهیم از دیگر خیابان های این منطقه نام ببریم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خیابان انداز گو
  • خیابان کاویل
  • خیابان صبا
  • خیابان چیسار
  • خیابان فامانیه
  • خیابان شریعتی
  • با..


"کارشناسان لوله بازکنی قیطریه خدمات زیادی از جمله بازکردن چاه، رفع بوی فاضلاب، حذف طلای چاه، گوشی و موارد دیگر را ارائه می دهند. می توانید در کمترین زمان از آنها کمک بخواهید. شما تحویل می دهید."

در صورت بروز مشکل در لوله فاضلاب منزل یا محل کار می توانید سریعاً برای رفع مشکل اقدام کنید. برچسب امکان یافتن آنلاین نزدیکترین لوله بازکنی تهران در منطقه شما را فراهم می کند. به عنوان مثال با جستجوی لوله بازکنی قلهک می توانید با کارشناسان لوله بازکنی در این زمینه تماس بگیرید.

لوله بازکنی قیطریه


لیست خدمات لوله بازکنی قیطریه


کارشناسان لوله بازکن قیطریه و جردن می توانند اجرای هر گونه خدمات لوله بازکنی، چاه باز و زهکشی را 100% تضمین کنند. این خدمات عبارتند از:

  • گرفتگی سینک و توالت را بردارید
  • بلوک توالت
  • توالت مسدود شده ایرانی را پاک کنید
  • فاضلاب گرفتگی حمام را پاک کنید
  • رفع گرفتگی در حیاط ها و پارکینگ ها
  • کفش های گرفتگی سقف را باز کنید
  • رفع گرفتگی در شیلنگ های ماشین لباسشویی و ظرفشویی
  • از بین بردن اسپاسم های شدید از جمله؛ بستن لوله ها با سیمان، مصالح ساختمانی، آسفالت و…
  • وسایل قیمتی مانند موبایل، جواهرات و… را از توالت و حمام خارج کنید
  • بوی نامطبوع فاضلاب را از بین ببرید

این ها خدماتی است که توسط لوله بازکنی قیطریه به ساکنین قیطریه ارائه می شود. اما در صورتی که گرفتگی سطحی باشد به راحتی می توان خودمان در منزل آن را حل کرد. مثلا این را میدانیم که گرفتگی لوله فاضلاب حیاط یکی از معضلات هر ساختمان و منزلی می باشد. زیرا خاک و شن و برگ درختان زیادی در طی روز وارد لوله یا کفشور حیاط می شود. اما برای آن راه حل هایی وجود دارد که برای دیگر لوله فاضلاب ها مناسب نمی باشد. لوله بازکنی iranjks.ir مقاله ای با موضوع ترفندهای رفع گرفتگی لوله فاضلاب حیاط منتشر کرده است که در آن به بررسی دلایل گرفتگی، راهکار های آن و راه های پیشگیری از گرفتگی لوله فاضلاب حیاط بیان کرده است.


لوله بازکنی قیطریه مجهز به ابزارآلات لوله بازکن پیشرفته و مدرن


لوله بازکن در این قسمت پس از بررسی میدانی و تشخیص نوع گرفتگی، با توجه به طول و جنس لوله فاضلاب، از یکی از تجهیزات زیر برای لوله بازکنی استفاده می کند.

  • دستگاه فنر لوله بازکن
  • فنر بازکن دستی
  • پمپ فشرده سازی هوا
  • دستگاه واترجت
  • فنر با مته
  • درب بازکن مخزن


همه شیلنگ بازکن ها باید به طور کامل از دستورالعمل های ایمنی و بهداشتی پیروی کنند. استفاده از ماسک، دستکش یکبار مصرف و مواد ضدعفونی کننده قوانین اصلی کار ما هستند.

بازدید : 111
پنجشنبه 13 آبان 1400 زمان : 10:08

چگونه می توانم خدمات لوله بازکنی ولیعصر را دریافت کنم؟
خدمات لوله بازکنی ولیعصر به صورت روزانه و 24 ساعته در سایت برچسب ارائه می شود. این خدمات شامل رفع انسداد در انواع لوله های فاضلاب آشپزخانه، حیاط، سرویس بهداشتی و ... می باشد. کافیست با شماره تماس نزدیکترین لوله بازکن سیار که در بالای همین صفحه درج شده است تماس بگیرید. این افراد نیم ساعت بعد از تماس شما می آیند.
ولیعصر در منطقه 18 شهرداری تهران قرار دارد و بسیار بزرگ و شلوغ است. کار لوله بازکنی و چاه در شهر ولیعصر و کلیه خیابان های آن که تعدادی از آنها در زیر آمده است با ضمانت 100% انجام می شود.
خیابان شهیدان برادران بهرامی (یاران سابق)
خیابان شهید رجایی (تاجر سابق)
خیابان شریعتی
خیابان شهیدان آقایی (حیدری سابق)
و…
تیم لوله بازکنی ولیعصر می تواند کلیه خدمات لوله بازکنی از جمله رفع گرفتگی لوله های سینک، وان و ... را انجام دهد، علاوه بر این، خارج کردن اجسام از چاه، بازکردن چاه و با با بالاترین کیفیت انجام می شود و به صورت تضمینی فقط یک بار امتحان کنید. و از خدمات ما استفاده کنید."
کلیه لوله بازکنی های شهر ولیعصر دارای مجوز از اتحادیه لوله بازکنان تهران هستند و هزینه خدمات را بر اساس نرخ مصوب اتحادیه تعیین می کنند. همچنین برچسب به منظور ارتقای کیفیت و ضمانت خدمات خود کلیه لوله بازکنی ها را موظف می کند تنها پس از انجام کار و رفع گرفتگی کامل هزینه سرویس را دریافت کنند.

جهت دریافت خدمات لوله بازکنی ولیعصر ابتدا وارد سایت برچسب شده، سپس در قسمت جستجوی منطقه نام محله سکونت خود را وارد کنید؛ در ادامه وارد صفحه لوله بازکنی آن منطقه خواهید شد. در این لحظه شما می توانید پس از مطالعه صفحه مذکور و آشنایی با لوله بازکن مدنظر با شماره تلفن وی در سایت تماس گرفته و اقدام به رفع مشکل خود کنید.


روش های بازکردن لوله در وب سایت برچسب
کارشناسان برچسب در لوله بازکنی ولیعصر و لوله بازکنی مولانا و سایر مناطق تهران از چند روش لوله بازکنی استفاده می کنند که در ادامه به اختصار به ارائه آن ها می پردازیم.
فنر بازکنی لوله : فنر یکی از روش های مرسوم لوله بازکنی می باشد و فنرکشی لوله فاضلاب شهری ولیعصر یکی از پر درخواست ترین خدمات در این زمینه می باشد. فنرها و سر فنرها در اندازه ها و قطرهای مختلف تولید می شوند و برای انواع چاه های فاضلاب مورد استفاده قرار می گیرند.
دستگاه تراکم هوا: چاه شهری ولیعصر با پمپ فشرده سازی هوا یکی از موثرترین خدمات برای رفع انواع گرفتگی در لوله های فاضلاب می باشد. این دستگاه با قدرت مکش بسیار بالا قادر است حتی جدی ترین گرفتگی ها را برطرف کند.
استفاده از محلول های تایید شده برای لوله بازکنی: در مواردی که گرفتگی بسیار قوی و جدی است، مثلاً زمانی که لوله با مصالح ساختمانی مسدود شده است، ابتدا باید از محلولی برای رقیق شدن کمی گرفتگی استفاده کرد و سپس از دستگاه مخصوص استفاده کرد. برای باز کردن لوله ها برای رسوب زدایی اولیه

روش های متعددی جهت رفع مشکل گرفتگی لوله و چاه وجود دارد، مایع اسید لوله بازکنی، فنر لوله بازکنی، پمپ تراکم هوا و دستگاه کارواش از جمله ابزارهایی هستند که می توان جهت رفع گرفتگی لوله و چاه از آن ها استفاده کرد. استفاده لوله بازکنی ولیعصر از هر کدام از این ابزارآلات بستگی به شرایط پیش آمده و شدت مشکل دارد و طبیعتا هم هزینه های آن ها با هم متفاوت است. جهت آشنایی بیشتر با سرویس های لوله بازکنی به لینک aptaham.ir مراجعه کنید.

بازدید : 86
پنجشنبه 13 آبان 1400 زمان : 9:38

لوله بازکن غرب تهران در برچسب
برای دریافت فوری خدمات لوله بازکنی غرب تهران با مشاهده لیست لوله بازکنی های نزدیک به غرب تهران و همچنین نظرات مشتریان ما در خصوص تاثیرگذاری این افراد، نام منطقه مورد نظر واقع در غرب تهران را در قسمت جستجوی سایت وارد نمایید. بهترین متخصص را انتخاب کنید
پس از تماس با شماره لوله بازکنی غرب تهران این افراد در عرض نیم ساعت به محل مورد نظر شما ارسال می شوند.
لوله بازکنی در سایت برچسب ارائه خدمات لوله بازکنی فوری و 24 ساعته در تمامی مناطق شهری تهران می باشد.
"افراد می توانند در هر زمان از شبانه روز، 7 روز هفته با متخصصان لوله بازکنی تماس گرفته و خدمات لوله بازکنی غرب تهران را در اسرع وقت درخواست کرده و دریافت کنند.
تمامی عملیات لوله بازکنی غرب تهران 100% تضمین شده خواهد بود. از این رو شما کاربران عزیز با خیال راحت به لوله بازکنی در غرب تهران برچسب اعتماد کرده و از سرویس های آن استفاده کنید. در واقع تیم پشتیبانی ما پس از انجام کار با مشتریان تماس گرفته و میزان رضایت آن ها از کار را جویا می شوند، چنانچه نا رضایتی باشد، مورد پیش آمده توسط تیم پشتیبان پیگیری خواهد شد.


لوله بازکن غرب تهران چه خدماتی ارائه می دهد؟
اکثر اوقات مشکل گرفتگی لوله ساده است و می توانید خودتان با استفاده از راهنماهای رایگان ارائه شده در وب سایت برچسب آن را حل کنید. اما گاهی اوقات گرفتگی لوله جدی است و بدون استفاده از تجهیزات لوله بازکنی قابل حل نیست.
چندین نشانه وجود دارد که نشان می دهد فاضلاب بسته است، و در اینجا چند نمونه از رایج ترین آنها وجود دارد:
بوی دائمی فاضلاب در محیط
هنگام شستن ظروف، حمام کردن یا استفاده از توالت، آب خیلی دیر تخلیه می شود.
انتشار ناگهانی آفات در محیط
وقتی این علائم را می بینید، بهتر است فوراً به فکر راه حل باشید. برخورد با چاقوهای معروف و لوله کربنی اولین گزینه است. فرصت را برای دریافت مشاوره رایگان لوله بازکنی غرب تهران از دست ندهید! و فقط در صورت لزوم از آنها بخواهید که مشکل لوله ها را شخصا برطرف کنند.
در هر کجای تهران که زندگی می کنید می توانید از خدمات لوله بازکنی شرق تهران، شمال، جنوب و ... در سایت برچسب استفاده کنید و نزدیک ترین لوله بازکنی ها را بیابید.
خدمات لوله بازکنی غرب تهران
پس از تماس با شماره تکنسین لوله بازکنی غرب تهران می توانید خدمات زیر را درخواست کنید.
ظهور توالت های ایرانی: خدمات رفع فوری گرفتگی توالت فرنگی و توالت فرنگی توسط متخصصان لوله بازکنی غرب تهران
لوله بازکنی سینک و توالت: خدمات رفع گرفتگی سینک و لوله توالت و ... با استفاده از ابزار مخصوص
رفع گرفتگی کف: رفع گرفتگی حمام، حیاط، آشپزخانه و ... با دستگاه های مدرن مانند دستگاه فنر برقی، دستگاه فشرده سازی هوا و ...
رفع بوی نامطبوع چاه فاضلاب: از بین بردن بوی نامطبوع فاضلاب با روش های خاص و تضمینی برای همیشه توسط لوله بازکنی غرب تهران
خارج کردن وسایل از چاه: بیرون آوردن اشیاء قیمتی از چاه توالت. مانند جواهرات، تلفن های همراه از تجهیزات خاصی استفاده می کنند.
آبپاش کف پارکینگ: حفاری ها و لوله بازکن های غرب تهران به همراه تجهیزات پیشرفته در هنگام پاشیدن کف پارکینگ بهترین عملکرد را دارند.

کلیه خدمات لوله بازکنی غرب تهران به صورت شبانه روزی ارائه می شود. مشکل گرفتگی لوله و چاه در هر ساعتی از شبانه روز ممکن است اتفاق بیفتد و مشکلی هم نیست که بشود به راحتی از آن گذشت و یا رفع آن را به زمان دیگری موکول کرد. از این رو شما اهالی غرب تهران در هر زمانی از 24 ساعت که دچار مشکل شدید با تکنسین های ما در غرب تهران تماس حاصل کنید. برای آشنایی بیشتر با شرایط کار لوله بازکنی در غرب تهران به لینک لوله بازکنی سایمونلندا مراجعه کنید.

چرا یک بطری بازکن از برچسب در غرب تهران سفارش دهیم؟
رضایت مشتری اولویت ما با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات است، بنابراین تمامی لوله بازکنی ها باید کاملا بهداشتی باشند. استفاده از ماسک، دستکش یکبار مصرف و مواد ضدعفونی کننده یکی از قوانین اصلی کار ما در طول بیماری کرون است. پس به ما اعتماد کن!
هنگام انتخاب لوله بازکن حرفه ای، تجربه و توانایی کار حرف اول را می زند! تعهد و دلسوزی در اولویت های بعدی انتخاب و همچنین تعیین تعرفه مناسب بر اساس نرخ های اتحادیه لوله بازکنی می باشد. آنچه در این زمینه حائز اهمیت است، ارزیابی میزان اثربخشی هر دستگاه بازکن غرب تهران در برچسب از طریق سیستم رضایت مندی آن است که با هرگونه موارد مشکوک برخورد می کند و تنها افرادی که شرایط لازم برای همکاری را داشته باشند در برچسب تبلیغ می کنند. در حال ضبط است.
برای دریافت کلیه خدمات لوله بازکنی غرب تهران در برچسب، کافی است با یکی از تکنسین های ذکر شده در بالای صفحه تماس بگیرید تا گرفتگی لوله خانه شما در اسرع وقت برطرف شود. ...

بازدید : 77
شنبه 1 آبان 1400 زمان : 10:15

محله امیر آباد تهران یکی از محله های قدیمی است که در شمال غرب تهران قرار دارد و وسعت زیادی دارد. لوله بازکنی امیر آباد برچسب در تمام نقاط و خیابان های محله امیر آباد مانند:

خیابان کارگر شمالی و جنوبی
جانبازان
بلوار آزادگان
شهرستان والفجر
و…
آنها برای شما هستند تا با یک تماس به خانه یا محل کار خود بیایید و مشکل گرفتگی لوله های خانه را حل کنید.

لوله بازکنی امیر آباد تهران در تمام ایام هفته و در تمام طول شبانه روز در خدمت شماست تا بتواند بهترین لوله بازکن ها را در نزدیکی منطقه امیر آباد به شما معرفی کند. فقط کافی است شما با یکی از لوله بازکن های بالای همین صفحه تماس بگیرید تا در کمتر از نیم ساعت خودشان را به شما برسانند و هر نوع گرفتگی لوله فاضلاب منزلتان را به راحتی با ابزاری بروز و با قیمتی مناسب، صورت تضمینی برطرف کنند.”

سرویس لوله بازکنی سایت برچسب در امیر آباد و سایر محله های تهران


سایت برچسب در هر کجای تهران که باشید می تواند بهترین لوله بازکن های نزدیک به محل زندگی شما را به شما نشان دهد. کافی است نام محله خود را در صفحه اول این سایت جستجو کنید تا از خدمات چاه بازکنی و لوله بازکنی زیر بهره مند شوید:

  • رفع گرفتگی لوله های فاضلاب مانند گرفتگی با سیمان و مصالح ساختمانی و ...
  • با راهکارهای زودهنگام و تضمینی بوی حمام را از بین ببرید.
  • خدمات فنر زنی توالت فرنگی و ایرانی به دست خبره کاران لوله بازکنی امیر آباد
  • تعویض و نصب فلش تانک
  • و…

خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی امیر آباد

استفاده از تجهیزات با کیفیت توسط متخصصان لوله بازکنی امیر آباد


متخصصین لوله بازکن در امیر آباد می توانند از بهترین دستگاه های فنری برای لوله های فاضلاب منزل شما استفاده کنند.
از مزایای استفاده از دستگاه های به روز می توان به احتمال کم آسیب به خود و زیرساخت های خانه اشاره کرد، زیرا کار با دستگاه های قدیمی یا لوله های حفاری با مته در صورتی که توسط پرسنل آموزش دیده انجام نشود با لوله های قدیمی قابل انجام است. خانه خود را خیس کنید

در هر کجای تهران که هستید می توانید یک لوله بازکن آموزش دیده را در سایت عزمیستاب انتخاب کنید و کار درست را برای خود انجام دهید. سرویس لوله بازکنیmorahem98.ir را خودتان بررسی کنید و برای راهنمایی با آنها تماس بگیرید.

سایت برچسب با قیمت مناسب و زیر نظر اتحادیه لوله بازکنی کار می کند.

بازدید : 104
يکشنبه 25 مهر 1400 زمان : 11:49

لوله بازکن مجیدیه تهران به صورت شبانه روزی و فوری خدماتش را ارائه می دهد. لوله بازکنی در این منطقه شبانه روزی کار می کند و با تماس با شما در کمتر از نیم ساعت به مقصد می رسد.

مجیدیه یکی از محله های نه چندان قدیمی تهران است و دسترسی بسیار خوبی به جاده های اصلی شهر دارد ، بنابراین محله ای شلوغ است. از جمله خیابانهای مهم این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خیابان دبستان
  • خیابان مهران
  • خیابان حشمتیه
  • و…

برای داشتن کلیه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در مجیدیه ، کافی است با یکی از لوله بازکنی ها که لیست آنها را در سایت برچسب آورده ایم تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل لوله فاضلاب را حل کنند.

"خدمات لوله بازکنی مجیدیه تهران در سریع ترین زمان ممکن، به صورت تضمینی، تمیز و بدون کثیفی انجام می شود. لوله بازکن های ما در رفع هر گونه انسداد و گرفتگی در انواع لوله های فاضلاب آشپزخانه، حیاط، سرویس های بهداشتی، حمام و… آماده به خدمت هستند."

لوله بازکنی مجیدیه و چاه بازکنی فوری

خدمات تکنسین های لوله بازکنی مجیدیه تهران در سایت برچسب

سایت برچسب کلیه خدمات لوله بازکنی در مجیدیه تهران را با بهترین کیفیت و ضمانت کامل به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

رفع گرفتگی سرویس های بهداشتی ایرانی: خدمات فوری برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی با تخصص متخصصان لوله بازکنی مجیدیه تهران
بازکردن لوله های سینک ظرفشویی و توالت: خدمات مربوط به رفع گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی و توالت و ... با استفاده از ابزارهای ویژه
رفع گرفتگی کفشور: رفع گرفتگی حمام ، حیاط ، آشپزخانه و ... با کمک دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه فنر برقی ، دستگاه فشرده سازی هوا و…
رفع بوی بد چاههای فاضلاب: رفع تضمین بوی بد فاضلاب با استفاده از روشهای خاص و تضمینی برای همیشه توسط کارشناسان لوله بازکن در غرب تهران
خارج کردن اشیاء از چاه: برداشتن اشیاء با ارزش از چاه توالت ؛ مانند جواهرات ، تلفن های همراه از تجهیزات خاصی استفاده می کنند
لوله بازکنی کفپوش پارکینگ: متخصصان افتتاح چاه و لوله بازکن در غرب تهران به همراه تجهیزات پیشرفته عملکرد آبپاش کفپوش پارکینگ را به بهترین شکل انجام می دهند.

با گسترش و توسعه تکنولوژی و اینترنتی شدن خدمات و آموزش های فنی، کارهای مردم راحت تر و سریع تر انجام می شوند. سایت توچرزفا یکی از این سایت های خدماتی و آموزشی می باشد که در زمینه هایی مثل رسوب زدایی و تراش چاه های فاضلاب، رفع انسداد سرویس بهداشتی، معرفی انواع کفشورهای با کیفیت و... فعالیت می کند. از طریق سایت befprintye.ir می توانید جواب خیلی از سوالات مربوط به این حوزه را سریعا پیدا کنید.

بازدید : 173
يکشنبه 25 مهر 1400 زمان : 11:48

لوله بازکن مجیدیه تهران به صورت شبانه روزی و فوری خدماتش را ارائه می دهد. لوله بازکنی در این منطقه شبانه روزی کار می کند و با تماس با شما در کمتر از نیم ساعت به مقصد می رسد.

مجیدیه یکی از محله های نه چندان قدیمی تهران است و دسترسی بسیار خوبی به جاده های اصلی شهر دارد ، بنابراین محله ای شلوغ است. از جمله خیابانهای مهم این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خیابان دبستان
  • خیابان مهران
  • خیابان حشمتیه
  • و…

برای داشتن کلیه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در مجیدیه ، کافی است با یکی از لوله بازکنی ها که لیست آنها را در سایت برچسب آورده ایم تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل لوله فاضلاب را حل کنند.

"خدمات لوله بازکنی مجیدیه تهران در سریع ترین زمان ممکن، به صورت تضمینی، تمیز و بدون کثیفی انجام می شود. لوله بازکن های ما در رفع هر گونه انسداد و گرفتگی در انواع لوله های فاضلاب آشپزخانه، حیاط، سرویس های بهداشتی، حمام و… آماده به خدمت هستند."

لوله بازکنی مجیدیه و چاه بازکنی فوری

خدمات تکنسین های لوله بازکنی مجیدیه تهران در سایت برچسب

سایت برچسب کلیه خدمات لوله بازکنی در مجیدیه تهران را با بهترین کیفیت و ضمانت کامل به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

رفع گرفتگی سرویس های بهداشتی ایرانی: خدمات فوری برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی با تخصص متخصصان لوله بازکنی مجیدیه تهران
بازکردن لوله های سینک ظرفشویی و توالت: خدمات مربوط به رفع گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی و توالت و ... با استفاده از ابزارهای ویژه
رفع گرفتگی کفشور: رفع گرفتگی حمام ، حیاط ، آشپزخانه و ... با کمک دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه فنر برقی ، دستگاه فشرده سازی هوا و…
رفع بوی بد چاههای فاضلاب: رفع تضمین بوی بد فاضلاب با استفاده از روشهای خاص و تضمینی برای همیشه توسط کارشناسان لوله بازکن در غرب تهران
خارج کردن اشیاء از چاه: برداشتن اشیاء با ارزش از چاه توالت ؛ مانند جواهرات ، تلفن های همراه از تجهیزات خاصی استفاده می کنند
لوله بازکنی کفپوش پارکینگ: متخصصان افتتاح چاه و لوله بازکن در غرب تهران به همراه تجهیزات پیشرفته عملکرد آبپاش کفپوش پارکینگ را به بهترین شکل انجام می دهند.

با گسترش و توسعه تکنولوژی و اینترنتی شدن خدمات و آموزش های فنی، کارهای مردم راحت تر و سریع تر انجام می شوند. سایت توچرزفا یکی از این سایت های خدماتی و آموزشی می باشد که در زمینه هایی مثل رسوب زدایی و تراش چاه های فاضلاب، رفع انسداد سرویس بهداشتی، معرفی انواع کفشورهای با کیفیت و... فعالیت می کند. از طریق سایت befprintye.ir می توانید جواب خیلی از سوالات مربوط به این حوزه را سریعا پیدا کنید.

بازدید : 121
يکشنبه 25 مهر 1400 زمان : 11:47

لوله بازکن مجیدیه تهران به صورت شبانه روزی و فوری خدماتش را ارائه می دهد. لوله بازکنی در این منطقه شبانه روزی کار می کند و با تماس با شما در کمتر از نیم ساعت به مقصد می رسد.

مجیدیه یکی از محله های نه چندان قدیمی تهران است و دسترسی بسیار خوبی به جاده های اصلی شهر دارد ، بنابراین محله ای شلوغ است. از جمله خیابانهای مهم این منطقه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • خیابان دبستان
  • خیابان مهران
  • خیابان حشمتیه
  • و…

برای داشتن کلیه خدمات لوله بازکنی و چاه بازکنی در مجیدیه ، کافی است با یکی از لوله بازکنی ها که لیست آنها را در سایت برچسب آورده ایم تماس بگیرید تا در اسرع وقت مشکل لوله فاضلاب را حل کنند.

"خدمات لوله بازکنی مجیدیه تهران در سریع ترین زمان ممکن، به صورت تضمینی، تمیز و بدون کثیفی انجام می شود. لوله بازکن های ما در رفع هر گونه انسداد و گرفتگی در انواع لوله های فاضلاب آشپزخانه، حیاط، سرویس های بهداشتی، حمام و… آماده به خدمت هستند."

لوله بازکنی مجیدیه و چاه بازکنی فوری

خدمات تکنسین های لوله بازکنی مجیدیه تهران در سایت برچسب

سایت برچسب کلیه خدمات لوله بازکنی در مجیدیه تهران را با بهترین کیفیت و ضمانت کامل به شما مشتریان عزیز ارائه می دهد.

رفع گرفتگی سرویس های بهداشتی ایرانی: خدمات فوری برای رفع گرفتگی توالت فرنگی و سرویس بهداشتی ایرانی با تخصص متخصصان لوله بازکنی مجیدیه تهران
بازکردن لوله های سینک ظرفشویی و توالت: خدمات مربوط به رفع گرفتگی لوله های سینک ظرفشویی و توالت و ... با استفاده از ابزارهای ویژه
رفع گرفتگی کفشور: رفع گرفتگی حمام ، حیاط ، آشپزخانه و ... با کمک دستگاه های پیشرفته مانند دستگاه فنر برقی ، دستگاه فشرده سازی هوا و…
رفع بوی بد چاههای فاضلاب: رفع تضمین بوی بد فاضلاب با استفاده از روشهای خاص و تضمینی برای همیشه توسط کارشناسان لوله بازکن در غرب تهران
خارج کردن اشیاء از چاه: برداشتن اشیاء با ارزش از چاه توالت ؛ مانند جواهرات ، تلفن های همراه از تجهیزات خاصی استفاده می کنند
لوله بازکنی کفپوش پارکینگ: متخصصان افتتاح چاه و لوله بازکن در غرب تهران به همراه تجهیزات پیشرفته عملکرد آبپاش کفپوش پارکینگ را به بهترین شکل انجام می دهند.

با گسترش و توسعه تکنولوژی و اینترنتی شدن خدمات و آموزش های فنی، کارهای مردم راحت تر و سریع تر انجام می شوند. سایت توچرزفا یکی از این سایت های خدماتی و آموزشی می باشد که در زمینه هایی مثل رسوب زدایی و تراش چاه های فاضلاب، رفع انسداد سرویس بهداشتی، معرفی انواع کفشورهای با کیفیت و... فعالیت می کند. از طریق سایت befprintye.ir می توانید جواب خیلی از سوالات مربوط به این حوزه را سریعا پیدا کنید.

بازدید : 185
يکشنبه 11 مهر 1400 زمان : 13:18

امکان حمل و نقل به نقاط دورتر (با مخزن رله (یا بشکه)) ترجیحاً بشکه نفت (.

قابلیت استفاده از آسفالت با ضخامت کم - ما در خدمات فنی فنی کارا بهترین خدمات فنی از جمله ایزوگام را به شما ارائه میکنیم

سرعت پخش بالای آسفالت

مناسب برای انواع روکش آسفالت) خیابان- آزادراه- باند (.

در حین نگهداری ، حمل و سم پاشی نیازی به گرم شدن نیست.

در دمای محیط ، قابل استفاده ، می تواند باشد.

نفوذ پذیری مناسب با توجه به سیال بودن قسمت بالا.

روی پیاده رو ، خیس هم هست. می توان آن را اعمال کرد

پیچیده ، نبود ماشین آلات مورد نیاز و سهولت استفاده.

سازگاری کامل با محیط زیست ، چه در فرآیند تولید و چه در حین پردازش ، سمپاشی و خرابی تولید شود

شکست سریع ، امولسیون قیر ، بر خلاف مصالح ساختمانی سنگ و پیش بینی) فقط 2 تا 15 ساعت (.

سمی ، فاقد هر گونه بو.

عدم وجود آتشگیری هنگام نگهداری ، حمل و اجرا.

رنگ را از قهوه ای به سیاه تغییر دهید ، پس از شکست فرآیند ، امولسیون قیر و آماده شدن برای تردد یا اجرای لایه بعدی آسفالت.

به منظور ایجاد امولسیون قیر مناسب در هنگام سمپاشی و غیره تعبه نازل صحیح ضروری است) حداقل دو نازل مساحت دارند پاششرا پوشش دادن(.

برای این منظور ، قیر ، سرد ، نباید به طور متوسط 20 تا 50 درجه سانتیگراد باشد و در حدود 4 ماه ماندگاری نگهداری می شود. در صورت وجود همزن یا همزن ، فولاد ضد زنگ یا تفلون ، به امولسیون قیر ، محصول تا بیش از 4 ماه همگن و مخلوطباقی باقی.

خدمات فنی فنی کارا بهترین ارائه دهنده خدمات فنی در تمام کشور

خدمات فنی فنی کارا

جهت نگهداری در مخزن و غیره ، امولسیون قیر باید از پایین منبع پمپ باشد ، نه از بالا برای سالم ماندن و لخته شدن و جدا کردن) دوفاز( انجام ندهید.

امولسیون قیر با دستگاه های اسپری یا اسپری ، بدون گرمایش و ... به میزان دلخواه کافی است) دیوار ، سقف ، سقف ، پیمانکار سقف ، کف و دیوار ، استخر ، کف ، حمام و ... (باز نشده ، و با جارو یا a T در سطح پخش کننده که بسیار سریع ، خشک شده بود ، و علاوه بر آب سطح چاه ، بند آن به محلول قیر نمی شود) MC (بسیار مقرون به صرفه مقرون به صرفه است.

استفاده از امولسیون قیر بر روی لایه های آسفالت و محافظ آسفالت

ظاهر کلی لایه های آسفالت و روکش ،

در ساخت لایه های آسفالت و غیره باید موارد زیر رعایت شود. برای پوشش اولیه ، تک لایه و پوشش سیل ، فقط باید از امولسیون قیر استفاده شود.

محلول قیر

قیرهای محلول حل قیر در حلالها یا روغنهای روغن. نوع و کیفیت آنقیرهای راه حلی برای کیفیت قیرها، نوع حلال و مقدار حلال بستگی به. هر اندازه ، مقدار روغن حلال در قیر محلول آن را جمع آوری کرده است. ذهنی ، بیشتر است عدم دسترسی به تجهیزات تولید کننده قیر. ، تجزیه و تحلیل قیر در برنامه فوق ، قیر سرد در حین کار ، عدم امکان تأثیر آن در متخلخل معدنی و غیره ، در صورت لزوم ، ایمنی کارگران ، و وقت خود را صرف آن کنید در برخی مواردقیرهای محلول مورد استفاده قیرهای محلول در راهسازی برای اندودهای سطح ، و غیره در. سطح آسفالت ، و غیره گیاه آسفالت سرد A یا مخلوط ، به جای. قيرهاي كندگير (MC) از حل قیرهای روغن خالص سفید ویسکوزیته معرف پسوند عدد بر اساس CMاستوكس است .

تفاوت امولسیون قیر و محلول قیر

فرآیند تولید امولسیون قیر به هر طریق دودزا نه در حالی که فرآیند تولید قیر بسیار محل است دودزا و هوا را آلوده می کند امولسیون قیر فقط یکبار در مرحله تولید تا دمای متوسط 160 درجه سانتیگراد و دیگری شامل مراحل ذخیره ، حمل یا سمپاشی تقریباً تا حرارتنیاز است. نه یا دمایش بین 20 تا 60 درجه سانتیگراد باید محلول قیر ... در حین تولید ، حین حمل و هنگام سمپاشی ، تا زمان مه ، در کنار هم قرار بگیرید. باید دمای 120 تا 160 درجه سانتیگراد باشد. بنابراین ، ماده ناشی از شکست امولسیون قیر ، همان پایه مصرف کننده قیر خواهد بود ، در حالی که مواد باقی مانده از خرابی قیر محلول در قیر ، پایه اولیه متفاوت است

به ازای هر تن امولسیون قیر ، فقط حدود 20 لیتر روغن مصرف می شود و از آب ، اسید و امولسیفایر استفاده می شود ، همچنین در فرآیند خرابی ، قیر جدامی هستند. در نتیجه ، کاملاً سازگار با محیط زیست است و فاقد مواد سمی و بوی نامطبوع است ، در حالی که قیر محلول ، حدود 350 لیتر روغن در تن ، این است که در هنگام خرابی ، مقدار روغن وارد زمین یا هوا می شود و بنابراین ، با هم ، آلودگی محیط زیست ، در زمان خود علاوه بر سمی بودن ، پایتخت کشور ماوآیندگانمان به سادگی کشتن می رود

قیر امولسـیون به دلیل سیالیت چاه بالای در سطح نفوذ فراهم می کند ... در حالی که کندروانی قیر حل شده از امولسیون قیر ، بیشتر بیشتر است. بهمنظورکاهش گران بودن محلول قیر و غیره ناگزیر نفت و بنزین را در بر خواهد داشت ، و اضافه می کند که شدت آسیب به محیط زیست می افزاید.

امیدواریم از این مقاله از خدمات فنی فنی کارا لذت برده باشید

برچسب ها خدمات فنی , فنی کارا , قیر ,

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 20
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 1
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 28
  • بازدید سال : 205
  • بازدید کلی : 3211
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی